sutyensiz bir memeli hakkındaki her şey..


* rağbet buldukça güncellenir.. 

__________________________________________________________________________________

osmanlıca el yazması eserler üzerine master yapmış; eski osmanlıca, arapça, farsça eserleri türkçe'ye çevirmeyi görev bilmiş bir geçmiş hayranı. himayesinde 43 tane yoyosu (edit: 44 oldu) olan, bulduğu her parayla ülke ülke geçen bir eşref-i mahlukattır kendisi.. 

dünya üzerinden görülmedik ülke kalmayana kadar devam edecektir macerasına. maddi imkansızlıklar baş gösterdiğinde kredi alabilecek genç ve güzel banka çalışanlarına, se7en ceddinden miras kalmış genç bayanlara neden olmasın diyebilir..

muhteşem yemekler yapar. sadece bu adamın yemeklerini yemek için nadide ülkemizin şirin mi şirin şehirlerinden turlar düzenlenir. siz de katılın efendim bu turlardan birine gelin bir tas yemeğimizi yiyin..

ney üfler efendim kendisi uzun zamandır. neyzen emin dede'den aldığı meşk-i huzuru, neyzen tevfik sarhoşluğunda yaşar. bir garip dinler acemaşiran taksimi, mevlevi ayini için katleder huzur u evreni..

yüce kahinler tarafından rüya görmediği rivayet edilmiştir. aslında görmekte olduğu söylenmekte ama ne hikmetse hiçbirini hatırlamamaktadır. bu konu hakkında isviçreli bilim adamlarının araştırma yapmasını talep edecektir. işleri güçleri şampuanlarla, neşe'nin kepek sorunuyla uğraşmak olan bu deyyusların buna da bir çare bulacağını umut etmektedir..

- ya bi yesen var ya muhteşem, bırakamazsın. ayrıca aklım almıyor bir insan nasıl hiç çikolata yemez yaa..!

diyenler çoğunlukta olduğu halde çikolata yiyemez. çikolata ısırmaktan çok korkar. kendisi de kabul etmektedir bunun çok garip bir korku olduğunu. hatta emerek dahi yediği görülmemiştir. siz sormadan söylememi istedi ayrıca; nutella da yememiştir hiç. sizin anlıcanız bu adam çikolata nedir bilmez..

turşu suyu içince gülme tutar kendisini. bu özelliğini hala kendi de çözememiştir..

haftada bir perdelerini yıkar, asarken de hep çocukluğu gelir aklına..

nikon D700 kullanır bu adam. zamanının çoğunu onun vizör penceresinden bakarak geçirmek için elinden gelen her şeyi yapar. diye biliyorum..

kısaca böyle..

unutmadan küçük bir tavsiye; üstüne gidin efendim bu adamın, 

korkmayın ısırmaz..!

şimdi de los angeles için iftar vakti. allah kabul etsin..

__________________________________________________________________________________













yoksa artık kısa cümleler mi kuruyorsun

  • * doldurulması zorunlu alanları ihtiva eder.
  • ad - soyad yazmayabilirsin. lakin bi nick* yazmak zorundasın.
  • her ikisiniz de yazarsan işte bulunmayan hint kumaşı sensin.
  • ha bi de cips kola beş yıldızlı özel.








eğer formda teknik bir hata varsa;
ugurgucarslan [et] gmail [nokta] com
adresine e-posta atabilirsiniz.










sebeb-i telif vol: 1


>>> italya seyahati için büyük adımlar atıldı artık, vize filanda alındı tarafımdan..Gerçi o belgelerle bana kırmızı pasaport vermeleri lazım orası ayrı...Konsolosluk fazla kasmadı, güvenlik görevlisini Bonjorno diyebilme çabalarında işe yaramadı değil :) Aldık sonunda yanuuuu... Bu arada yukarıda ki harita İtalya gezi planı, büyük ihtimal değişir ama şablon babında bulunsun dursun diye şeettim...

>>> Bilet işini anlatmamıştım daha önce, valla o fiyata gitmeyemi ıslatıp dövücen. Gidiş-dönüş 5 € aldım bileti. Bende inanmadım ama şerreeeefffsiziim doğru... http://www.myair.com/ bakın bence buraya sadece italya'ya uçuyor emme fiyatlar baya düşük...

>>> Bayramda gidemedim a.q memlekete, şu devletimize olan borç yüzünden çalıştık bu bayramda. ya ben 4 milyara senet imzaladım şimdi 8,5 milyar ödücem ne zikindirik iştir anlamış değilim...Ulan devlet kendi vatandaşından bu kadar faiz alırsa, bankaların aldığa faiz caiz olsa da olur...

>>> Evin elektiriği halen kaçak bu arada, şimdiye kadar hapiste olmam lazımdı diye düşünmekten alamıyo insan kendini...Yanu şu ikametgah olayını halledemedim o yüzden...Alıcam ama İst'ye en kısa zamanda o vakit hallaedicem...Malum devletin bekası için kaçak elektrik vacibtir :)

>>> Bahadır İngiltere'de bu arada,özledim şahsiyetlerini...İş mevzularını halletmiş az çok, biraz sıkıntı çekti başlarda ama sanırım olağan durumlar.Bakalım eğer ucuz bilet bulursam uğrucam yanına,ucuz bilet bulursam tabüüüü...
edit: 17 kasım 2008'den...