fotoğraf albümü



© Uğur Güçarslan(fransa{paris)

..fotoğraflar hiçbir şekilde izinsiz kullanılamaz..

28 fikre tercüman olmuş:

Adsız dedi ki...

Kanka fotolar şahane, öperim...
McD

FKH dedi ki...

@McD

teşekkürler mcdim. zevkine hayranım..

sinem dedi ki...

ay çok fotoğraf çekmek istedi canım! yarın nikonla gideyim kursa :)

stuven dedi ki...

çok güzel fotoğraflar. bir günümü sadece fotoğraf çekmeye ayıracağım.

FKH dedi ki...

@sinem

aaa nikon'un varda sen hala duruyo musun??? deli misin sen yaa.. şimdi dersin bi de D90 diye bende burada kafayı yerim..!

FKH dedi ki...

@stuven

eğer fırsatın varsa stuven hiç durma. makine elindeyken sanki zamana hükmediyormuş gibi geliyor insana. istediği zaman durduruyorsun..

Aylak Kedi dedi ki...

bayıldım bayıldım..

FKH dedi ki...

@Aylak Kedi

teşekkür ederim Aylak, dahası gelecek inşallah..

sinem dedi ki...

yok sakin, d90 değil d40 :)

durmiyim evet ya. durmiyim di mi :)

FKH dedi ki...

@sinem

oo D40'ha klasiktir. ama olsun yine de nikon :] sen dediğin gibi durma. bas deklanşöre..

imroz dedi ki...

neden hep siyah-beyaz ?

FKH dedi ki...

@zehra16

şuan için böyle diyelim. iki şekilde tasarlıyorum siteyi. bir kısım sadece siyah-beyaz bir kısım ise renkli fotoğraflardan oluşacak. bu yüzden şuan için siyah beyaz sadece.

ayrıca makinem ve lensim için biraz harcama yapmam lazım. bu yüzden de biraz endişeliyim istediğim fotoğrafları çekemem diye. yalnız gelecek tabi ki renkli fotoğraflar..

Aylak Kedi dedi ki...

ne hoş bi hatun o en baştakinde

FKH dedi ki...

@Aylak Kedi

yorum yapmak haddim değil ama gerçekten de güzel bir gülüş :]

sufi dedi ki...

Buraya foto-lar çok güzeldi deyince ben de mi ödül aldım acaba?14 ödül almışın 15.si oldum da!
tontini@dilek

FKH dedi ki...

@sufi

o ödül bana veriliyor efedim. yaptığınız yorumlar malum benim için bir ödül..

Bengisu dedi ki...

ben de neden hep siyah beyaz diye soracaktım ama yukarıda cevaplamışsın.Baştaki fotoğraflardaki insanları tanımıyorsun sanırım.. Eğer öyleyse nasıl izin veriyorlar fotoğraflarını çekmene, ya da izin almıyor musun? :) Sana ufak bir tavsiye burdan fotoğrafların çalınmamaları için bir yol bul bence :)

y. dedi ki...

yakın, uzak, insanlar, objeler, hayvanlar, yaşayan herşey,uzayan gölgeler, hayat sanki. bu benim fotoğrafçılıkta varmak istediğim nokta olsun. herbirine ayrı ayrı takıldım, hah bunu da yapmak isterim dedim. daha nasıl çok beğendim denir bilmyorum.

FKH dedi ki...

@Bengisu

fotoğraf çekerken kesinlikle izin alıyorum ya da çektikten sonra fotoğraflarını onlara gösteriyorum.isterlerse yolluyorum onlara isterlerse de yayınlıyorum onları :) ama asıl önemli olan onların ne düşündüğü tabiki. beğenmemeleri halinde ya da istemediklerinde kesinlikle siliyorum oracıkta gözleri önünde. saygı her şeyden önce geliyor çünkü.

fotoğrafların çalınması konusunda da bir şey yapmaya gerek yok :) çünkü hepsi "reserved" şeklinde lisanlanmıştır. isteyen alıp kullanabilir kaynak belirterek. yasal her türlü şey benden yana :)

FKH dedi ki...

@y.

çok ama çok teşekkür ederim yorumun için. beğenilmesi her zaman mutlu ediyor hatta teşvik ediyor diyelim :)

umarım istediğin gibi olur her şey. istedikten sonra olmaması için bir sebep yok çünkü..

nouvelle dedi ki...

"Bir gözüm ben. Mekanik bir göz. Ben, makina, size ancak benim görebileceğim bir dünyayı açıyorum. Kendimi bugün de, bundan sonra da insana özgü o hareketsizlikten kurtarıyorum. Hiç durmadan hareket ediyorum. Nesnelere yaklaşıp onlardan uzaklaşıyorum. Süzülüp altına giriyorum onların. Koşan bir atın ağzı boyunca koşuyorum. Düşen, yükselen nesnelerle birlikte düşüp kalkıyorum ben de. Karmakarışık hareketler, en karmaşık bireşimler içinde hareketleri sırayla kaydederek dönen benim: Makina

Zaman ve yer sınırlamalarından kurtulmuşum; evrenin her bir noktasını, bütün noktalarını, nerede olmalarını istiyorsam ona göre düzenliyorum. Benim yolum, dünyanın yepyeni bir biçimde algılanmasına giden yoldur. Böylece size bilinmeyen bir dünyayı açıyorum."

Dziga Vertov / 1923

Fruttare dedi ki...

Fotoğrafların iyimiş, başarılar :)

G R İ ❥ dedi ki...

fotograflarindan bir kacini kopyalayabilirmiyim ?

FKH dedi ki...

@Lô - Lâ

ticari amaçla kullanmadıktan sonra sana sorun yok. sen istediğin şekilde kullanabilirsin..

G R İ ❥ dedi ki...

ticari degil, ama blog face vs kullancam .. ozellikle siyah beyaz fotolar super ..

tesekkur ederim : )

Adsız dedi ki...

Gerçekten çok hoş fotoğraflar. :)

Adsız dedi ki...

@s.kartal fotografların çok güzel fotograf çekmeye yeni başladım umarım bende bu kadar iyi işler çıkarırım şuan için makinam seninki kadar iyi değil yalnız:(

Bayan Limon Kekiği dedi ki...

Saçlarımı yıkamasam mı acaba yea::S

Yorum Gönder

hani duşa girersin de su ısınana kadar geçen süre içinde yaşadığın üşüme vardır ya?

hahh işte o anlarda aklına takılan bir yorum olsun..