sebeb-i telif vol: 2



>>> artık Yo-Yo' larımı gizli kalmış dehrizlerimden çıkardım. kendileride itirafda bulundular, özlemişler benüüüüü...Yolda, otobüste metro'da paso oynayıveriyorum... yine herkes ( lafıda kullananlar sürekli herkez şeklinde söyler anlamış değilim ) garip garip bakıyo, alışılmışlık var aslında ama uzun süredir de sahalardan uzak kalmının verdiği bir makarna süzgeci edası sanırım halen üzerimde
>>> İtalya'ya gidişime şuan itibariyle 5 gün kaldı... Evet tek gidiyorum; kim dedi İbo'nun gelmediğini..? Sizden de bişey kaçmıyo helal valla. Öyle gelemiyo İbo ( gelemiyo dedim dikkatinizi celb ederim ) artık yalnızlığın senfonisinde şef ben olucam... Gerçi İbo'da da gelse yine ben olacaktım ama neyse :) Şimdiden aklımda olanların listesini yaptım, yani bi bakıma hezeyan pıtıpıtıları... Sırt çantam hazır { dağcıların kullandıklarından, kullanışlı bişey } kapşonlu şeyler düşünüyorum daha mantıklı olur, yağmurluğumu unutturmayın bi de... Aklıma gelmişten sebebini bilmiyorum bir şey eksik { aslında biliyorum ama söyleyecek cesaretim yok !.. bişey eksik yanıma alamadığım almak isteyip ama götüremediğim }
>>> Master tezini yazmaya devam ediyorum, işten gelince yorgun argın oturuyorum başına. Uyuya kalıyorum çoğu zaman başında, sabah 6' da kalkmalarda cabası... Biter diye düşünüyorum pisi pisiiii
>>> Şirket Ümraniye'ye taşınıyo. Vallahi ne desem ki, eğer altında varsa bir durum sebep olana sebep oluruz biline !..
>>> Çoktandır ney üfleyemiyorum... Üstad'a ayıp olmuyo değil ama gerçekten zamanım kalmıyo. Eski nefeste kalmamış hani, şöyle suzinak makamında bir taksim için. Ama zaman oldukça elimde hattı bunu yazarken bi ara varip bi nefes üfledim o mübarek kamışın içine. Neler söyledi bir bilseniz, neler anlattı... Kendime not; bir seferlik haykırış Üstad için olacak, yad etme vaki geldi de geçiyo hani !..
>>> Kibrit koleksiyon için gelişmiş bir konsept ile tekrar karşınızda olacağım :) İtalyadan baya toplarım diye düşünüyorum, şöyle koleksiyona yakışan cinsten. Grazye mösyö mille grazye...
>>> Sağlıklı beslenme dönemim tekrar başladı, vallahü et yemiyorum ne zamandır, sebzesel kırıntılar çıktı hayat röntgenimde. Bilen bilir yemek konusunda farklı bir dünya çıkarırım ateşten. Daha önceden yaşanmamış, el değmemiş cinsten. Bu yüzden başlayan bu dönem hayırlı olsun bark-ı ahaliye...
>>> Söylemeden edemicem, aldım defterimi... Ne defteri dediğinizi duyar gibiyim. {siktir lan bi bok duyduğun yok} bütün seyahati not edicem en ince ayrıntısına kadar. Belki kabul eder okumayı... Basılsın para şeediyim diye değil; sadece olmasını isteyipte olmadığım bir sinema rolünde senarist olma çabası... Biraz gülünç, biraz sitemkar, güzeldi. Adımın Türkçe'de ki yankısı özeldi !.. Edit; Yılmaz Erdoğan
>>> Ben bu kadınların Mango tutkusunu anlamış değilim. Belirtmek istedim, gözüme çarptı geçenlerde...
edit: 21.11.2008'den...

1 fikre tercüman olmuş:

Adsız dedi ki...

I comment whenever I like a post on a blog or I have something
to contribute to the discussion. It's a result of the fire displayed in the article I browsed. And on this post "sebeb-i telif vol: 2". I was excited enough to post a thought :-P I do have a couple of questions for you if it's okay.
Is it only me or do some of these responses appear like they are coming from brain dead people?
:-P And, if you are writing on additional places, I would
like to keep up with anything new you have to post.

Could you make a list all of all your public sites like your twitter feed,
Facebook page or linkedin profile?
Feel free to surf my homepage - my blog joomla

Yorum Gönder

hani duşa girersin de su ısınana kadar geçen süre içinde yaşadığın üşüme vardır ya?

hahh işte o anlarda aklına takılan bir yorum olsun..