bigudili karmaşık sohbetler

Şu saçlara takılan bigudiler gibi geldim bu sefer. Sarıp sarmaladım, tutup sımsıkı. Alıp yuvarladım, yokuş aşşağa. Amanda nasıl güzel, nasıl hoş oldu; nasıl debelek oldu bir bilseniz. Valla ne yalan söyleyim, için kıpır kıpır. Neden bilmiyorum. Aramıyorum da. Kumbarasında ki parayı merak eden çocuk edasındayım. İçindekileri alsada nereye harcayacağını bilemeyen, sümüklü veledin tekiyim bu aralar. Oscar gecesinde ki mikrofonunm ayrıca; herkes beni tutmak için debelenip duruyo...

Bugün ne gevelicem diye merak edenlere ("gevelemek" kelimesi bilerek seçilmiş olup, bazı çağrışımlara mahal vermesi önemle rica olunur! ) Tarkan'dan "Dön Bebeğim" i armağan ediyorum. Niye bu parça onu da bilmeden yapıyorum. Dinleyin; ama bir ders çıkarmanın manası yok. Yani siz elmayı vitamin olsun diye yersiniz; fakat elmanın haberi yoktur. Bundan mütevelli kasmayın efendim, kasmayın...

Cmabridge üinvertisinde yaıpaln bir arşaıtrmaya groe, bir kleimedkei hafrlrien hnagi sıarda didizlikleri dğeil, ilk ve son hafrrlrein dğoru yedre olamalrı öenm tşamıatkadır. Geirsi taammen kamradaşır ve ynie de suroznus olraak okubanilir. Buunn sbeebi isnan benyinin her hafri tek tek dieğl kemileellri bir btüün oralak omukadısır.

Yani kelimelere bakmak yerine biraz anlam bakmak lazım, ne düşündüğünü araştırmak yerine düşündüğünü söylemek lazım. Ben nıasl yarzaısm yızaıym öemli oaln alnamdır. Fark ettiniz mi? Bunu anlamak için çaba harcatmadım bu sefer; çünkü kalmadı cebimde hayal edip kumbarama atacak praa...

0 fikre tercüman olmuş:

Yorum Gönder

hani duşa girersin de su ısınana kadar geçen süre içinde yaşadığın üşüme vardır ya?

hahh işte o anlarda aklına takılan bir yorum olsun..