
yapıyım diyorum olmuyor. yaşadıklarımı yazıyım diyorum olmuyor. burası bana ait biliyorum, biliyorum benim! ama olmuyor. nedense fırsatım olmuyor, yapamıyorum, yazamıyorum günbegün...
uçurtma bayramları dinliyorum...
hayatının geri kalanını yeni zelanda'da geçirmek isteyen; sutyen kullanmayan memeli hayvan'ın hikayesidir bunlar. ayrıca bir taş ve iki bardak su ile üç çeşit yemek yapabilirim. unutmadan şu isviçreli bilim adamlarının ta... ya ben lan neyse bi'şey demiyorum!



29.06.09 Kuzu'dan :)















Böğürtlen reçeli gibi geldim efendim bu sefer. Hani dalından koparılıp yapılınca tadından yenmeyen, kaynatırken rengini o çelik tencereye veren, geri almayan. Soğusa da dibinde kalanları parmağımızla yalasak dediğimiz reçellerin kralı gibi... Taş fırından çıkmış ekmeğin üzerinde ki duruşu, sanki koca bir bardak kahvenin üzerinde duran; masum ama bir o kadar da cürretkar beyaz krema gibidir. Sadece o satılsa alınır, o yeşil pipetlerle bile yenir yani....jpg)
Dikkat; az sonra okuyacağınız yazı sadece bir tespit olup, genelleme yapılmaması, acaba ben böyle miyim diye kişisel sorgulamalara mahal vermeyecek şekilde özümsenmesi önemli rica olunur. Evde de tek başınıza deneyin, sorun filan olmuyo..