hav ay med yor madır'da olası gelenler kulübü


zamanım olmadığı için izleyememiştim üzerime gelmeyin! tamam itiraf ediyorum bu kadar güzel olacağını tahmin etmemiştim.. oldu mu??

lanet olsun ki çok güzel ve bırakamıyorum! ne yapsam, ne etsem olmuyor! bütün gece sanırım rekorum 14 bölüm üst üste. 14 bölüm x 21 dk. = 294 dk / 60 dk = 4,9 saat.. inanılmaz değil merak etmeyin. uyuya kalmasaydım emin olun daha da giderdi bu denklem ve sonundaki sayı sanırım 6'dan daha büyük olurdu!

şimdi diceksiniz ki ne yani 5 tane elemanın new york'ta yaşadığı olaylar nasıl bu kadar güzel olabilir. ezel buna on basar! bassın hatta yetinmesin ondan sonrada bana bassın.. şahsen yine fikrim değişmezdi! hatta dur lan, değişmedi. (burda ezel'in bana bastığı anlamı çıkarılmasın, çıkaranı gebertirim) neyse olay dediğim gibi bu 5 elemanın yaşadığı çılgınlıklar, kendi aralarındaki $ukelalıklar filan değil. sadece o kadar kusursuz yapıyorlar ki bu işi bırakamıyorum. "acaba öbür bölümde ne olacak?" merakı da yok hem. hepsinde ilk kez yaşana bir zevk. sanırım şu ilk sevişme durumu gibibişi bu..

hepsini geçtim,

----- spoiler başladı -----
adamların/kadınların muhabbetleri, evlerinin altıdaki bar, düğün hediyesi olarak hediye edilen vibratör filan hakikaten kusursuz bir senaryo örneği.. (tamam kabul vibratör iyi bi fikir değildi)
----- spoiler bitti -----

kendimi bulmuyor değilim bu adamlarda.(buluyorum yani) gidip new york'un bilmem ne sokağında 3. katan bir ev tutmak, altındaki pub'da iş çıkışı hang out yapmak filan.. hakikaten dets ovsımmm men, dets ovsımmmm

öle işte söyliyim dedim.. neyse ben devam eder diziye. görüşürüz..

4 fikre tercüman olmuş:

malumafatrus dedi ki...

bir dizi geç keşfedilse bile bir oturuşta 10 bölümü 20 bölümü izlenilip tükenmesin istiyorum ben. evet yabancı diziler kısa ama yine de en fazla 2 bölüm izleyerek onların tadına varsanız sonra diğer bölümleri merak etseniz. ancak ve ancak bir otel odasındaysanız, ya da uzun bir yolculuktaysanız ardı ardına izleyin ama aksi durumlarda dizicikleri tüketmeyin.

ve how i met your mother bence de şapşahane bir dizidir, nokta.

( f ) ( k ) ( h ) dedi ki...

@ malumafatrus

ıhım ıhımmm (konuşmaya başlamadan önceki öksürme efekti)

efendim şöyle bir konu var. dediğiniz gerçekten doğru ancak; şimdi ben bu diziyi böyle hapur hupur yiyip bitirmeseydim emin olun hiç bir şekilde zevkine varamazdım. barni'nin o deli divane tavırları, lily'nin o şirinlikleri filan ne biliyim. rotar yapan uçağımı beklerken havalimanında çökmüş onu izlemek çılgınca bi zevk.. nolurr almasınlar bunu elimden nolllurrrr :( ühüüü

Adsız dedi ki...

impetigo is typically hardened is caused by bacteria.
This infection usually appears in the variety of round of golf are oftentimes appointed
by the doctor. It is house medico for right discussion with
antibiotics, which the doctor will urge for him in redress dose sort.


my web blog ... treating skin infection

Adsız dedi ki...

some blog providers offer the pick the success,
but it's not the be all and end all. afterwards the polite War stone-broke out close to ten days after, Harriett BEECHER Stowe was invited to to instruct kindergarten students the Letters of the alphabets. people frequently Go forth sometimes unwilled clues ReadersAdvertising and blogging are inseparable. think of to invariably be venerating of for 169 straightaway from Chinaware. Your steps to all appeared to bring up their work force, as did others, but it was gruelling to see everyone.

Stop by my blog post Click Here

Yorum Gönder

hani duşa girersin de su ısınana kadar geçen süre içinde yaşadığın üşüme vardır ya?

hahh işte o anlarda aklına takılan bir yorum olsun..